Att dela

Jag försöker alltid vara en hygglig person. Uppmuntra andra , grattulera och komentera både det ena och andra. Men börja tveka på mig själv, har jag lyckats va en hygglig person??
Det som får mig att tveka är vad man får tillbaks....

Att dela med världen om roliga förväntningar och nyheter är inte alltid så kul. Folk läser , tycker och tänker och har åsikter. I stället för att bara säga men fan vad kul, grattis!!

Jag är fullt medveten om att inte kan tycka likadant(och tur är väll det) men lite ansträngning att glädjas för andra och acceptera deras beslut är inte fel. Detta gäller på många plan tycker jag. Det man själv gör är ju inte alltid det ända rätta men kanske det just man valt då.

Det finns så mycket falskhet, å fy farao vad jag hatar det. Kom för fasen fram till mig och lämna dina åsikter om det är något som rör mig eller min familj.  Nä det tislas och taslas om ta mig fan allt. Tvi vale!!!

Nog om detta, men just nu är jag sugen på att lösenordsskydda min blogg och inte dela med kreti och pleti , lägga ner FB är också en tanke som slagit mig.....

Ja ni då var det tisdag kväll, Oliver har haft fotbollsträning och jag har varit med. oj vad kallt det va. Skönt att komma hem till stug värmen, Lars äldar i kakelugnen och hade tänt massa ljus. Han är en riktig klippa!!

Som ni vet var vi i väg i helgen. Linnea , Oliver , Lars och jag + Harriet och Albin. Effi var hos Lars föräldrar , det hade gått så bra så. Skönt!!
Vi hade riktigt mysigt i husbilen även om nattsömnen va si och så och det faktiskt va jäkligt kallt. Vi åt gott och hade det trevligt. (jo då även jag åt lite och det va gött) men nu är jag tillbaks i vanliga rutiner och närmar mig ett av mina mål på vägen....Fan vad duktig jag är!!!!
Fick föresten massa fina komplimanger i helgen, så kul. Fast man vet ju knappt om folk menar det eller bara fjäskar....



Över lag var det en toppen mysig helg och vi hoppas snart komma ut på fler mini semestrar!

I går var det mycket fix här hemma, tvätta , städa och tvätta husbil, få saker på platts mm. Ja ni vet hur det blir när man varit i väg. Men nu är ordningen återställd så gott det går!

Nu ska jag bjuda på lite bilder!








Nu önskar jag en god kväll , nu blir det soff mys för min del!



Kommentarer
ewa

Tack för trevligt sällskap! Man får helt enkelt skita i vad folk tycker och tänker - även om det ibland är svårt ;-) Ha en fortsatt skön kväll!

2012-04-17 @ 21:09:29
Anna

Jag håller med, du är grymt bra! Fortsätt kämpa och skit i alla andra. Så mysigt det såg ut i husvagnen :) hoppas ni hade mysig helg och att allt är bra med er! Kram kram

2012-04-17 @ 22:06:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0