Att snart skulla....

.....vinka av sina stora barn. Känns lite pirrigt i mamma magen. Men är övertygad om att dom kommer få det toppen härligt!
Tyvärr har båda nu blivit ganska förkylda, det är ju bara så typiskt. Men dom får ha gott om näsdukar , nässpray mm så dom kan kurera sig.

Så om två timmar ska vi möta upp resesällskapet på Ängelholmsflygplatts. Barnen skulle väckas halv åtta men vaknade av sig själva nu halv sju i stället. Det gör ju inget då har vi ju lite mer tid att fixa klart , äta frukost och kramas.

Själv har jag haft en konstig natt, är trött men kan inte sova. Funderar och grubblar. Undra om det är nerverna inför att börja jobba igen...fasligt nära nu. På tisdag halv tio på kvällen då börjar jag igen. Men nu ska jag försöka njuta av dom här sista lediga dagarna i alla fall. Hoppas på fint väder så vi kan vara ute och greja lite och njuta av värme. Vi får väll se.

Tanken är att Effi lilla ska sova hos Farmor och Farfar i natt, det ska bli så mysigt att bara vara Lars och jag(å vovvarna så klart). Vi ska grilla i kväll och även jag ska äta lite, måste ju få mysa till det ibland. Vi har inga storslagna planer utan vill bara ha lite "egentid" . Ska bli toppen! Blir 2:a gången på ett år vi är helt själva, så det är dags.

Nä nu ska jag fortsätta här, har en galen Effi som nu vill ha lite uppmärksamhet!

Ha en ljuvlig Lördag alla!



Kommentarer
Mia Hvit

2012-04-28 @ 07:31:35
Anonym

Njut nu av den tiden när ni kan få mysa. Ha det gott hälsa Lars.

2012-04-28 @ 07:34:31
Anki o Wilma

Njut av nu ordentligt av att ha B- fritt, det är ni värda.

2012-04-28 @ 07:47:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0