Lördag !

God förmiddag , Lördag i dag! Väldigt skönt då jag fick sov morgon och sov till kl åtta. Är faktiskt ganska förkyld och kroppen känns inget vidare. Ni vet den där jobbiga kännslan i kroppen. Helt slut efter att bara ha torkat diskbänken....fasen jag vill ju vara pigg och orka fixa och dona här hemma. Är ju lite lättare när Lars är hemma och tar hand om lill gumman. Men det får nog bli ett väldigt lugnt tempo här i dag.

I går hade jag tid hos tandhygienisten(jäkla krångligt ord) , körde till stan lite innan så jag gick in på KappAhl och HM, hittade en vit "blus" som bara tvunget ville bli min....blev även ett vitt linne att ha under.  Känndes jätte kul och får nog säga att jag var värd det ;). Dom hade 25% på alla byxor på KappAhl just nu , hade velat ha ett par jeans till.

Är så himla sugen på en ny väska också då Linnea tagit min som skolväska. Sen skulle jag behöva skor , bra och sköna skor. Är ju snart dags för mig att börja jobba och då är det ju mycket stå och gå.

När jag kom hem från stan körde jag Linnea till Mormor och Morfar, hon skulle sova över där och ha det mysigt. Fick en bild på telefonen i går kväll när Linnea låg i badet med ansiktsmask och åt vitchokladdoppade jordgubbar....inte konstigt det är mysigt att va hos M & M....

Övriga familjen hade slappe kväll, tittade på Lets Dance. Jag är ju en av dom som faktiskt tycker om att se det. Tycker dom är duktiga , vill inte tänka på om man själv skulle varit med. Eller vad säger du B-M ;) .

I kväll skulle vi varit på födelsedagsfirande hos Linda , hon fyllde år i går. Tyvärr fick hon ingen rolig present utan hon fick maginfluensa. Stackars! Så det blir inget fira i kväll. Tråkigt, vi hade ju sett fram i mott att fira värdens bästa goaste Tant Linda i kväll. Skickar stor Krya på dig Kram!

Detta var nog allt för just nu, ev skriver jag mer senare och sätter in någon bild. Har tagit här på Effi gummis nu på morgonen. Hon är ju för söt!

Önskar er en vilsam och god lördag!



Kommentarer
Anneli Hulten

Oh vad du är ståndaktig blir så avis har nog inte den styrkan som du har.

Kram

Anneli

2012-04-21 @ 10:31:50
Tanten

Tack! Ja det var verkligen synd det här...vi hade oxå sett framemot ikväll men men inte mycket att göra åt tyvärr. Hoppas du piggnar på dig snabbt igen!

Hälsa alla!

Kram

Tanten

2012-04-21 @ 16:13:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0