Lycka!

Fasen , känner mig bara lycklig i kroppen. Härlig kännsla! Undra om det beror på många fina komentarer jag fått om mitt utsende? Va ju på kurs i dag på jobb, det va härligt att träffa några av sina fina koleger. Fick så fina komentarer att jag nästan blir generad men ack så lycklig. Fasen det syns nog att jag kämpat bort 22 kg.

Kursen va bra men det gick lite runt i huvudet , aj aj vad mycket att tänka på. Men jag hoppas några nätter på jobb får igång hjärnan och att jag kommer in i det igen. Är ju tack och lov inte ensam på stället utan kan ju alltid fråga om jag undrar något.

I eftermiddag var jag på utväcklingsamtal med Oliver i skolan, blev väldigt stolt över lag även om det va lite bus han måste sluta med.....

Efter det vilade jag en stund, helt slut efter allt lyssnande. Sen var det tid för fotbollsträning. Så som ni förstår har jag mest farit runt i dag. Nu är det skönt att va hemma och bara ta det lugnt.

Lars och Linnea hade badat Effi när vi va på fotbollen. Hade tagit fram kamern också.....



Härliga goa unge!!!

Jag har tänkt ha någon Gästbloggare här på min sida, väntar på svar. Hoppas hoppas, det kunde vara roligt tycker jag. Detta blir så klart personer som har en stor platts i mitt hjärta ♥. Tänkte dom kunde få skriva om precis vad dom vill så klart.
Vad tycker ni , kunde det va kul?? Ni är kanske jäklans trötta på mitt bladder nu!

Nä nu ska jag äta sista soppan för i dag och bara njuta av livet!



Kommentarer
Anna

Du är ju galet duktig! WOW! 22 kilo! Det är riktigt riktigt bra gjort! Så söt lillan är :) ha det bäst söta du!

2012-04-24 @ 21:10:12
stavlisa

Du behöver verkligen inte bli generad. Du är värd all beundran för denna otroliga prestation.

2012-04-25 @ 00:04:32
Linda

Oh vad glad jag blir för din skull! Måste vara en härlig känsla!

Hoppas ni får en bra dag!

Kramkram

2012-04-25 @ 09:33:09
Therese

Du har varit otroligt duktig så bara sug åt dig alla kommentarer!!! Kram

2012-04-26 @ 13:57:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0