Söndag !

Hallå, några snabba söndagsrader kommer här.

Dagen började med sovmorgon för mig, snälla Lars tog Effi i morse också. Jag är helt jäkla slut i kroppen, snorar inte så mycket nu men den där matta och jobbiga kännslan i kroppen ger sig inte.

Trotts att jag inte orkar så följde jag med resten av familjen till Östraljungby lantbruksskola, där skulle kossorna släppas ut. Det va kul att se och gud med folk där var. Kunde även kolla på kalvar , bä , hund uppvisning , hästar mm. Mysigt!









 Gissa om pappa Lars va lycklig, tänk han fick sitta i traktorn ;)



När vi kom hem stekte vi korv till lunch (ja inte till mig förståss) , nu förbereder vi för att åka på fotbollsmatch. Oliver ska spela, tror han ska stå i mål i dag. Tyvärr regnar det lite här nu, hoppas innerligen det slutar.

Nu några goa bilder på snuttigumman!















 Lilla Tindra!

I morgon bär det av till HBG , dags att fylla på Slanka förådet. Sen blir det nog lite mystid. Det ser jag fram i mot, hoppas bara jag känner mig helt pigg.

Nä nu ska jag äta en slanka sen bär det snart av!

Måste tack er snälla som skriver komentarer, det gör det såååå mycket roligare att blogga!



Kommentarer
Mia Hvit

Aktivt liv hos fam Stefansson Rhen vad man förstår. Visst är det kul att handla kläder när man hittar något som man bara vill ha. Krya på dig. Var rädda om er. Hälsa övriga i familjen och så hoppas vi att det blir vinst för Oliver. Kram

2012-04-22 @ 13:51:58
Anonym

Är där inget tv program att titta på kan ja rekommedera Susses blogg där finns fina kort som man kan titta på om å om igen.

2012-04-22 @ 13:57:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0