Att inte haft tid!

Nä jag har inte haft tid att blogga, helt otroligt. Men sant!
Dagarna har rusat i väg här, förra helgen jobbade jag och kännde mig mer död än levande. Sov för lite och hade fullt upp.
 
Vad har jag då sysslat med , ja det kan man fråga såg. Försökt komma i fatt med allt både saker som har skullat göras och komma i fatt i mi sömn.
Minns knappt vad jag gjort men vi har i alla fall haft lite besök både måndag och onsdag. Sen i Tisdags hade vi mini tjej träff och var ute och åt på Hamnkrogen i Skäöderviken. Det blev jätte mysigt och jag åt en fiskgryta som var det ljuvligaste jag ätit!!
 
I onsdags middag åkte Effi till Mormor och Morfar, då fick jag fixat en del och städat och så. Sen på eftermiddagen hade vi besök. Efter det blev det klippa klor , öron , hals och tassar på valparna. Tog även sju veckors bilder som inte blev bra. Ljuset på bilderna va konstigt. Sen har vi inte tagit några nya. Får bli kombinerade 7 och 8 veckors bilder i helgen. För snart börjar ju våra bäbisar lämna oss.
 
I går Torsdag hade jag sovmorgo till åtta och sen satte jag fart , badade och klippte lite på Harriet. Sen påbörjade jag trimmningen av Albin. Städade , plockade och greja. Handlade , vilade och lite så. Effi var ju fortfarande kvar hos M&M så jag fick gjort mycket, fick även fint besök av snällaste Stavlisa!!
 
I går kväll kl nio körde jag till jobb, jobbade extra i natt. Natten har gått bra och jag sov gott nu i dag till kl ett. Skönt! Men man är endå sådär lite seg innan man kommer igång på riktigt.
 
Solen skiner här i dag , det känns bra. Alla vovvar är ute och njuter. Valparna har precis somnat efter en busstund. Gissa om dom är söta. I går tog jag dessa bilder på Hildur.
Första bilden är på Harriet och Hildur !!
 
Pratade med mamma för en stund sen, hon och Effi var i hembygdsparken och åt glass och tittade på djuren, mysigt. Skulle även går ner på stan en sväng.Skulle höra av sig när dom var hemma igen så vi kan hämta hem lill skruttan. Man saknar ju henne allt lite nu även om det varit välbehövligt att få vara utan henne lite. Har liksom kommit i fatt lite nu på min att göra lista.
 
Nu är jag ledig till tisdag , så det känns också bra! Ska i morgon bada Albin och trimma klart honom. Vi ska ju ställa i Bjuv på söndag. Det ser vi fram i mot, alltid kul att träffa lite folk. Hoppas solen skiner på oss! Sen ska vi städa gäststugan och bädda där. Får ju fint besök på måndag som stannar till på tisdag då dom kör hem med sin lilla valp!
Nä nu ska jag gå ut och bara lulla omkring lite och njuta av solen och synen av utslagna valpnosar.
 
Önskar er en trevlig dag och skön helg!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0