Bjuv

I morse bar det av till Bjuv, det var ju cockerklubbs utställning där. Det fick li två ilar eftersom Linnea hade sin kompis Moa med sig + att Lars och Oliver körde tidigare pg av Olivers sommar hockey som började i dag!
 
Vi har haft en mysig dag, träffat kul människor och så. Det var bara Albin vi ställde. Han vann öppenklassen med HP i dag och blev sen oplacerad i bästa hane.
 
Tack alla för trevligt snack i dag!!
 
Just nu är alla vovvar ute, mullrar lite så jag tror att dom snart får komma in. Är så härligt att se pupparna busa omkring där ute.
Lars , Oliver , Linnea och Effi har nu kört och handla + ragga tidningar då vi har helt slut på lagret. Går en hel del nu...
Får se vad vi mer hinner med i dag , inte mycket skulle jag tro. Det ska ju lagas middag och så. Sen känner jag mig rätt sliten nu faktiskt. Hoppas på en lugn kväll i soffan med lite vovve mys.
Skulle ta nya ilder på valpisarna också men vi får se vad vi hinner/orkar med. Annars får det väll vara.
 
I går var vi föresten på hantverksmässa grejs i hemyggdsparken, trevligt. Hittade några fina saker som fick följa med hem...
 
Nä nu ska jag gå och kolla så inte regnet har kommit! Ha en fortsatt bra Söndag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0