Jo då!

Här har vi inga lata slappe dagar...det rullar liksom på och fin hjälp får jag också eller JO DÅ!! Av mina två yngsta familjemedlemmar... Puuuu
 
 
I dag har vi eller rättare sagt Lars börjat måla Linneas rum. Nu ska där bli hel vitt, den fina tapeten hon fick när vi flyttade hit är nu bara såååå barnslig... Det blir nog bra. Vitt är ju fint!
Vet knappt vad vi mer gjort full rulle har det varit i alla fall. Tyvärr har nu äve Effi blivit super förkyld. Undras om det kan va för hon äter hundmat då och då?? Ha ha nädå men Oliver är ju också super förkyld så hon har klart blivit smittad. Känns så jäkla tråkigt. Hoppas nu hon slipper få ont i öronen igen.
 
Så nu vet vi vad som väntar, jobbiga nätter och ledsna dagar. Inte lätt att vara liten och dunderförkyld.
 
Just nu tittar grabbarna hockey på tv , fasen jag längtar redan till nästa sommar....nä då men funderar skarpt på att skaffe en egen tv mys hörna. Vi får väll se.
 
Önskar er alla en fin söndags kväll och själv ser jag fram i mot i morgon FM då min goaste Lotta trottsar förkylnings baciluskerna (stavas?) och kommer till oss ändå. Jippi tjoho vad härligt! Har längtat så efter henne!
 


Kommentarer
Lotta

Åh, jag längtar oxå❤ vad är väl lite förkylnings baciller??! Haha det ser ut som att du har att göra gumman!!;-) ses imorgon! P&k

Svar: Kram Kram
Susanna Rehn

2012-08-26 @ 20:53:23
URL: http://htLottaWww.lottaloppan.wordpress.com
Christina (Flijus kennel)

Ingen risk att få långtråkigt ser jag... 2 såna minibus kan hålla vem som helst igång!! Men ljuvliga ändå!!

Svar: nä full rulle kram
Susanna Rehn

2012-08-27 @ 10:18:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0