Lyx

I dag har jag lyxat till det. Började med en runda till Höganäs och Lager 157. Det va Effi och jag som körde. Det blev en vinterjacka till mig och två par byxor till Effi!
 


Senare när Lars kom hem körde jag till Frissan, där blev håret tonat. Skönt , inga mer grå strå här inte. Köpte några produkter jag haft innan , super bra grejor!
Var även in om där Linnea gjorde ansiktsbehandling i fredags , köpte mig ett litet Kitt med ansiktsvårdsprodukter, aj aj fin man ska bli ;)
Åkte till stan då jag tänkte ta nya hål i mina öron då jag var säker på att dom gamla växt igen, men den duktiga tjejen fick igenom örhängena i dom gamla hålen och jag slapp ta nya! Så himmlans bra!! Köpte några nya örhängen i stället :)
 
Köpte även en blus eller vad det kallas REA, det är toppen!



Bilden i mitten visar ett linne och en kofta som blev mina förra veckan, tycker sååååå mycket om det!! Å så fick det bli en galen bild på mig :)
 
Ska bjuda på några goa bilder till!

Som ni kanske förstår är förkylningarna bättre, skönt. Nu är Effi badad och snart är det sov dax. Själv ska jag bara slappa , kanske måla mina naglar och annat "tjejpyssel"

Hoppas det är gott med er som läser och att ni också haft en lite lyxig torsdag!
 
 


Kommentarer
Lotta

Men åh vad mycket fint du köpt gumman!! Är avis som fasen men å andra sidan är du sååå värd det!!<3 åh söta lilla effistumpan, skönt ho är bättre:-) många kramar

Svar: Ja du lite mycket fint blir det men oj såååå kul det är! Kram min vän!
Susanna Rehn

2012-08-30 @ 18:55:25
stavlisa

Kul att få se en bild på snäckan bakom tangentbordet
kram

Svar: Ha ha jaså tycker du det! Vad kul! Kram
Susanna Rehn

2012-08-31 @ 18:00:11
gullbritt

Vilken filmstjärna det blivet av husfrun på smultron stället.Krya på dej kram

2012-09-04 @ 11:27:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0