1 vecka kvar

Måndag den 17:e i dag vilket betyder en vecka kvar till julafton. Det går fort tycker jag. Något som är ovanligt är att dom stora barnen inte längtar. Ett täcken på att dom börjar bli stora...läskigt! Effi vet ju inte riktigt vad som väntar så än så länge inget tjat från henne.
Något Linnea och Oliver längtar till är att resa , något dom ska göra i början på januari. Sol , bad , god mat och värme....å låter inte helt fel. Jag är så glad att dom får uppleva det!!!
 
I går kväll hade Oliver och Effi lite bus på golvet, Effi tycker såååå mycket om både Oliver och Linnea. Toppen när dom vill leka med henne.
 
Som ni ser är där fler som vill vara med...ja just det busvovvarna.
Effi hade även toppen när vi bakade pepparkakor och kanel/socker hjärtan (ja Linda det är DITT recept, fniss).
Degen var väldigt go tyckte lill bakerskan....
 
Jag skulle ta några bilder på ett par fina kulor och en trästjärna jag köpte i Höganäs i lördags, det va så fint i går kväll. Men blixten på kameran gör att det inte alls ser så mysigt ut som det faktiskt var. Men jag visar dom ändå.
Dom fina tulpanerna fick vi i lördags av Fannys matte efter att jag trimmat Fanny. Man blir ju så glad och vita tulpaner är ju en av mina verkliga favoriter!! Tack Fannys Matte <3 !
 
Nu på morgonen har Effi som vanligt "fikat" , inte helt lätt med såååå sugna vovvar omkring sig.
 
Nu har vi bäddat och grejat lite , Effi och Lars har fiat med något i tvättstugan. Lill loppan är så hjärna med och hjälper till kan man säga.
 
I dag ska jag ju till tandläkaren, ser inte fram i mot det alls. Fy fasen säger jag bara. Men det måste ju göras. Något som också måste göras är att vila, jobb i natt ju.
Sen blir det väll lite städning och så kan jag tro. Å så måste vi fundera ut vad vi ska ha till middag. Förra vekan hade vi ju Linas Matkasse, gud så ra. Vi är så nöjda. Smidigt och gott! Men denna veckan får vi ingen och måste fundera ut middagen själva... puuu vi har så dålig fantasi.
 
Nu vill jag önska mina läsare en fin och bra dag, kul att så många läser. Konstigt bara att så få orkar/vill komentera.
Tack och hej från mig


Kommentarer
Britt-Marie Staaf

Kramar ifrån mej!

2012-12-17 @ 23:11:55
Lilian

Varför ingen bloggning. Vill se lilla Effie och få reda på vad hon gör!
Håller nu alla tummar och tår för Er i GBG.

2013-01-01 @ 18:35:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0