Tisdag 4 December!

Dagen började med en härlig sovmorgon för min del. Sov till nio. Så skönt och välbehövligt efter helgen!
När jag vaknat upp mig tog Effi och jag tag i städningen, det var också välbehövligt.... Lars körde plast , papper mm till återvinningen så han har inte hellre legat på latsidan. Just nu har han och Effi gått in i sovrummet och vilar nu middag.
 
I söndags hade vi besök av Herbert med matte Hanna och hennes trevliga pappa. Så roligt att träffa dom. Hildur tyckte också det va toppen och dom lekte så fint. Herbert såg jätte fin ut och är så välskött och glad. Värmer i hjärtat. Vi försökte oss på att ta lite bilder. Gick sådär men dom kommer här ändå.
 
Här är en bild på Herbert tillsammans med Hildur och mamma Harriet!
Tack kära Hanna för att ni kom <3
 
Nu äntligen har vi fått lite snö, så härligt. Effi tycker det är jätte roligt och tittar gärna ut och pekar på snön och granen.
 
Själv har jag börjat pyssla lite inför julen, mysigt att fixa med blommor och dyligt tycker jag. Ska i väg i dag och kompletera lite. Sen en dag får väll stora julstädningen börja....
 
Nähä nu ska jag sluta sitta här och slappa och ta tag i det som ska göras. Men så klart önskar jag er alla en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0