2:a morgonen

Ja då vi kom upp i dag också. Lars har kommit i väg som han skulle. Hoppas det inte är för otäckt på vägen nu, har snöat lite i natt.
Effi gummis vaknade när Lars körde, har nu fått ny blöja och välle. Så nu sitter hon här vid bordet och leker lite. Hon fick en ny rolig grej i går, denna fula lilla monster liknande grej som har olika ljud när man trycker den på magen.


I går gjorde jag ett klipp, 10 pack jätte fina roser(gårdagens) för tjugo kroner.
 Så nu pryder dom byrån här och vi har  även bredvid tv:n. Så fint så fint!
Blev även denna fina för bara 59 kr.
 Tyvärr blev bilden lite suddig.

Var även på Barnens hus där dom reade ut vinterkläder till barn, köpte en mössa(bild kommer längre ner) , vantar , strumpor och en tunn vatten och vind tät overol till snuttan. Kan vara bra att ha längre fram på våren när hon ska va med sin pappa ute och härja i trädgården.

Provade mössan på Effi i går kväll, hon såg lite små rolig ut eller vad tycker ni?





Varm och go är den nog i alla fall!!

I går när jag kom hem från min lilla runda körde Lars och Oliver på hockey träning. Då pysslade Linnea och jag här hemma. Lagade middag och lekte med Effi.

I dag får vi se lite vad som händer, Oliver vill gå på Golf, som dom har nu på sportlovet. En sak som är säker är att jag ska till tandläkaren vilket JAG INTE SER FRAM I MOT!!!
I eftermiddag är det hockey träning som alla tisdagseftermiddagar. Då får vi se vad Linnea , Efi och jag ska göra....

För övrigt blir det det vanliga, bädda, diska flaskor och koka, tömma diskmaskinen damma, dammsuga och skura dass. Låter väll väldigt roligt?

En liten sak till innan jag slutar här. Den där musen jag skrev om i går, den är nu i mushimmlen!!! Lars satte en fälla och vipps fans den inte mer....får väll se om någon muskompis trampat i klaveret i dag....å gud så grym jag låter. Men det är jag inte, bara det att just möss och råtter är strängeliden förbjudet här på våran gård, fniss.

Hoppas ni alla får en br dag!!



Kommentarer
Anna

Man får vara hemsk mot möss och råttor. Helt okej :) lycka till hos tandläkaren och hoppas barnen får en rolig ledig dag :)

2012-02-21 @ 08:51:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0