Långtråkig dag

Vet ni, vissa dagar tycker jag är långtråkiga. Är nog sådan som person som vill att det ska hända saker.

I dag började vi dagen med att Effi väckte mig kvart över fem. Lite tidigt men så är livet.

Jag fixade presenterna till familjen och lite sådant till kl var sju och dom andra gick upp.
Dom blev glada! Kul.
Det är ju Alla hjärtans dag och då tycker jag det är kul att ge något litet!

Sen vilade jag ett tag på fm, trött som en snigel...
Sen körde jag och handlade. Å så va det dags att damma, vika tvätt och allt Effi grejande. Fullt upp men inget vidare kul.

Nu har Lars o Oliver åkt och träna. Linnea, Effi och jag har varit ute och gått. Nu är det Effi bus och grejs fram till middagen ska lagas, kl sex kommer dom hem och då är dom hungriga.

En rolig sak i dag var att jag fick brevpaket av finaste Lotta! Jätte gulligt och kul. Tack käraste vännen!

Nä det var ingen vidare rolig blogg denna, men i dag är en sådan där tråååååkig dag. ÖNSKAR vi hade en bil till!!! Känner mig så sablans låst här ute på landet!

Önskar er en Härlig Alla hjärtans dag



Kommentarer
Loppan

Hej kära vän! Roligt att du blev glad för presenten. Det var ju inte så mycket, men det är roligt att få visa uppskattning på något sätt:) Du är en fantasktiskt fin vän, så du vet och hade jag varit stenrik hade jag köpt en bil till dej utan tvekan. En flott BMW tror jag skulle klätt dej!! Hoppas du får en bra fortsatt dag, för det är du värd vännen<3 kramar

2012-02-14 @ 17:00:11
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0