Tisdag !

Så nu är en vovve trimmad inför utställningen i helgen! Har även hunnigt ta och badat av mig och vikt lite tvätt. Lars och Effi är ute på äventyr och jag får försöka passa på att blogga när tid och dator tillgång finns.

Helgen som varit har varit bra!
Fredag kväll var trevlig med trevligt besök!
På lördagen var vi bjudna på dop till min vän Helles pojke Erik! Mysigt och fint!



I söndags var Oliver på bio med en kompis. Linnea och jag handlade och sen kom Linda, Magnus och Tjabo hit vid fyra och åt middag. Kul att träffas då det nu var ett tag sedan.

Söndagen var ju ingen vanlig dag utan även Albin och hans syskons födelsedag. Tänk två år sen vi hade valpisar! Här en bild på finaste Albin!



På söndags kvällen blev det soffmys och så tittade Lars och jag på Walander filmen som gick på tv. En bra avslutning på en bra helg!


I dag har det varit trimmning som jag skrev innan. I eftermiddag kommer Helle med Erik och Alexandra med Wilda hit. Då blir det fika och snack! Härligt. Oliver och Lars har då flytt fältet till ishallen för att träna.
Linnea ska i väg och göra en ansiktsbehandling, lyckost henne!!! Sen en sväng till väla med mormor. Tyvärr är Linnea ganska förkyld men jag hoppas hon får det bra ändå.

I dag håller jag tummarna för min vän Lotta, hon ska till sjukhuset och få besked om allt möjligt! Tusen tankar till dig Loppan!!

Nu tänkte jag avsluta med lite bilder!











Just nu önskade jag solen sluta lysa in här.  Himmel vad skitigt här är, allt syns!! Blääää. Ja en runda med trasan och dama det måste göras och dammsugas med så klart! Får nog sluta nu....
Ha en bra dag!



Kommentarer
Lotta

hej gummsan! hon har världens coolaste frilla, den ungen haha såå söt! som sin mamma typ<3 Den mentala förberedningen har börjat nu, så fortsätt att hålla dina tummar så borde det gå bra idag:) kramar till dej fina vän<3

2012-02-07 @ 11:31:28
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com
Bodypalace

=)

2012-02-07 @ 12:14:59
URL: http://bodypalace.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0