Torsdag



Blir man inte glad av en sådan här bild? Härliga busiga Effi!

Här är läget bra!
Har haft en repris av förra torsdags eftermiddagen, vilket betyder ENSAM HEMMA!! Har haft  det gött!
Nu väntas snart faniljen hem så då ska potatisen va kokta och grytan värmd. Lars gjorde nämligen en härlig köttgryta innan dom åkte. Mycket smidigt för mig att bara värma!

I går var vi barnvakt några timmar, sötaste Oskar var här.


 
Effi tyckte det va spännande med en busi filur som härjade omkring!

I dag har jag trimmat Albin, så i morgon är det bara bad av två vovvar och lite finlir kvar. Sen får vi väll packa lite också.
Själv ska jag inte vara med på utställningen utan vara hemma, tyvärr. Men så kan det vara! Vi hoppas Lars i alla fall får sällskap av Linnea , hon är förkyld men jag tror hon e på bättringsvägen.


Har så klart inte bara trimmat i dag utan även dammsugat , dammat , städat toa bla bla bla ja allt det dagliga.
Tycker man kan ana att vi har pälsdjur i detta hus är man tittar på bilden av Effis strumpor.....



Nä nu får jag sätta fart här! Hoppas ni alla haft en bra dag och får en mysig torsdagskväll!

Ni får gärna skriva om er dag, hur har ni haft det? Vad har ni gjort?



Kommentarer
Loppan

Hej min lingongrova<3 Idag har brossan varit här i några timmar och vikade nästan hela tiden hm.. mycket gotter blev det! Nu är sömnpillan intagen och jag känner nu att huvudet känns lite konstigt (konstigare än vanligt får jag väl tillägga) haha

Natti natti finaste vän och du.. kolla postlådan på alla hjärtansdag där finns kanske något rolig..hihi<3<3<3

2012-02-09 @ 22:37:50
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0