Vem bestämmer?

Läste precis en i mina ögon löjlig komentar på FB.
Fick mig att fundera på vem som bestämmer vad som bör skrivas på FB?
Så länge man inte klankar eller hänger ut någon annan kan man väll få skriva vad man vill eller?
Om jag så vill skriva att i dag åt vi grillat eller om jag så vill skriva att nu har jag bytat en bajsblöja så kan väll ingen klanka på det. Även om det inte är super intressant för alla.

Tycker själv FB är som en allmänhetens hemsida, nu uppdateras inte folks privata hemsidor längre utan allt läggs ut på fb nu mer. Är en riktig reklam platts för att visa sina hundar eller resultat, men vad gör väll det?

Var och en kan ju få skriva vad den vill. Är det något som inte intresserar en behöver man ju inte läsa. Tycker det är många som bara läser och aldrig själva skriver något eller komenterar......

Tycker man det någon skriver eller lägger ut är jobbigt att ha så ta för fasen och rensa i vännlistan. Alla är vi ju inte lika och har kanske inte lika spektatulära saker att skriva om.
Nä själv tycker jag FB är för alla, ta det eller skit i det och gå ur!!!

Dåvar det för övrigt Måndag igen, helgen gick fort. Nu har jag varit och handlat lite. Ska ta tag i dammning , dammsugning sen.
Just nu ligger Effi och sover gott på pappas mage, mysigt!

I eftermiddag är det hockey träning för Oliver sen match med Rögle i kväll. Så det blir Linnea oc jag som får va hemma och hålla ställningarna.  Linnea ska ha kompis med hem efter skolan så det är ju kul.

Om nu någon undrar vad vi ska ha till middag i dag kan jag berätta att det blir bara scones. Intressant eller, ha ha. Avgör själva...

Ha en ljuvligt härlig måndag alla glada goa folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0