busungar

Just nu har jag huset fullt med busungar, en två bent buse som rullar runt på golvet och busar. Just nu har hon varit framme och pussat på Harriet . I valphagen är det också fullt med busungar som leker , biter och hörs. Dom är för söta. Tog en bild på några av budungarna härrom dagen.
 
Tyvärr ser det inte ut som om dom kan komma ut i dag , det regnar nämligen här. Jo det är sant kan ni tänka att det regnar ;) . Blä blä blä vad trötta vi är på detta nu. Man skulle ju ha sattsat på regnkläder och stövlar i stället för sommarklänningar detta året....
 
I går kväll när Effi gått och lagt sig hyrde vi en film , Nobels Testamente. Det va bra tyckte jag. Skönt att kunna se vad man ville nu när båda dom stora barnen sov borta. Annars får det ju vara lite mer barnvänligt här på tv:n.
Efter filmen blev det valpmatning och mys. Sen var det hög tid att gå och lägga sig.
 
I dag har vi inga planer, men jag tror och hoppas vi får hem både Oliver och Linnea. Vi har ju så klart pyssel här hemma att göra. Måste försöka få i gång tvätt lusten och starta en maskin tvätt eller två tre fyra...
 
Nä nu ska jag ta hand om alla mina busungar här. Hoppas ni alla får en bra dag och att ni inte har riktigt lika blött hos er utan att solen skiner!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0