Det går i ett

Full rulle här, dagarna flyger i väg just nu. Och i dag kan man säga den flöt i väg....
Det har regnat en del kan man säga.
 
Nu i eftermiddag har vi varit i Båstad , blev något nytt att hänga i gardroben...kul! Sen lämnade vi Oliver hos Farmor och Farfar då han ville sova där i natt. Linnea är fortfarande hos mormor , men jag tror vi får hem henne i morgon.
 
I går kväll hade vi tur med vädret kan man säga, vi var i Hembygdsparken på grillbuffe och uppträde. Firade pappa som ju fyllt år. Det blev jätte mysigt och trevligt. Bilder kommer här!
 
 
Nu har jag precis badat ja och då inte på gräset utan i badkaret ;) Lars nattar Effi. Snart blir det soff mys och en lugn kväll. Det kan vi behöva.
Ja detta va nog allt för i dag! Ha det gott alla!


Kommentarer
Anna låhdö

Men vad mycket vatten! Stackars er förstår att ni är trötta på regn. Kram Anna

Svar: Ja du Anna , vatten vatten vatten.....men nu börjar det ordna upp sig igen. Ja nu tycker vi solen får komma!! Kram på dig!
Susanna Rehn

2012-07-19 @ 20:03:15
Christina

Ser jätte mysigt ut i hembygdsparken. Lilla Effie är jättesöt i sina kläder!! Hoppas ni inte får in vattnet :((( Ha det gott!

Svar: Det va jätte mysigt , kan jag varmt rekomendera er! Å vi hade ju som jag skrev tur med vädret, tack och lov. Inget vatten inne och nu är det mesta bortpumpat igen, skönt så hundarna kan gå ut utan vadarstövlarna ;) . Sköt om er! Kram
Susanna Rehn

2012-07-19 @ 20:23:28
URL: http://www.flijuskennel-.se
Annica

Vilken fin jacka Effi har :) Leya har en åxå... o jag tycker dom är sååå söta :)
Hoppas nu att ni inte regnar bort för fy va mycket vatten!!

Svar: Tack , ja men visst är dom söta dom jackorna. Nä här får man ha vadar stövlar....Hoppas allt är bra hos er! kram
Susanna Rehn

2012-07-19 @ 22:14:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0