Kväll

Så då var det kväll, tvättmaskinen har gått varm. Fått bäddat rent , städat och grejat. Så skönt! Varit en sväng på stan och gått ut och in och njutigt av att kunna ha dörren öppen och se hundarna mysa i skuggan.
 
Nu ska jag snart i badet så jag blir lite ren inför nattens jobb.
Lars och barnen har det toppen på Lisseberg , har just pratat med honom. Effi har det bra hos farmor och farfar , så det känns också toppen.
 
Sovit har jag gjort även om jag först tvivlade om jag kunde somna i denna värmen, men jo då. Skönt det också!
 
Här kommer bild på det jag skrev om i morse + några andra bilder från dagen!
 
 
Ha nu en skön fredagskväll och trevlig helg på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0