Lite depp

Fasen vad jag är besviken. Besviken på sommaren & semestern. Men jag vet att det är mig där är fel på som inte bara kan nöja mig och uppskatta det jag har. Men inget bra väder , inget kul att göra , Lars jobbar , fullt upp med barn och städ bara och så kan vi ju inte lämna valparna så länge. Känner mig super bitter och negativ, förlåt mig. Men det är så skönt att skriva av sig lite. I dag är ingen bra dag....men det blir nog bra för i kväll kommer Linda & Magnus & Tjabo hit. Det blir mat och mys.
Lars & barnen ska göra något kul sen en dag men jag får ju vara hemma hos vovvarna. Vet att det är ett val vi gjort men just nu just i dag känns det skit!!!! Jag är en sådandär dum människa som tänker och vill och har vissa föreställningar hur saker ska bli och vara....sommar sommar sommar ja det tycker jag ska va sol, bad för barnen , träffa folk, göra utflyckter , sova middag , få i alla fall lite färg på näsan. Men ack nej .
Semestern och sommarens höjdpunkt va Lars och min mys helg + att vi varit på två utställningar. Fast det börjar ju också bli jäkligt tveksammt om det är lönt....Men jag tycker ju det är SÅ ROLIGT!!!

Just nu klibbar det på hela kroppen , tryckande och läskigt. Inga sol så långt ögat kan nå. Å dessutam blev jag störd när jag skulle passa på att vila en stund nu när Lars ändå sover middag med Effi. Men nej nej nej. Ja så ligger det till, nu vill jag bara gå ide och vakna upp nästa sommar och hoppas på att livet ser ljusare ut och soljävlen lyser.


Kommentarer
Tant

Då väcker jag dig om en stund för jag vill inte att du ska gå i ide!!! Tror att d flesta känner så med vädret den här sommaren men du vi e friska ja någorlunda iaf ;) och jag kommer snart till Er och piggar upp dig:)
Kramkram

Svar: Det var roligt ni kom, blev helt klart upp piggad! Jätte kul att ses! Hoppas ni får en bra söndag! Hörs snart!
Kram
Susanna Rehn

2012-07-07 @ 16:31:42
stavlisa

Nu ska du få höra en text av Bengt Sänd: Nu är den förbannade sommaren här, en obeskrivlig plåga. Svettig o dammig o slö o tvär torteras jag av sol. Hur sommararen kan va så populär, det är för mig en fråga osv. Njut av de´som e´o längta inte efter det som vi ändå inte kan påverka.
Kram o på återhörande

Svar: Du är så klok Stavlisa, ha ha! Tack! Vi hörs snart och snart vill jag bjuda dig på kaffe!
Kram
Susanna Rehn

2012-07-07 @ 23:22:50
Stavlisa

Förrresten: Det finns sol på burk o då blir man brun på näsan samtidigt som man sover en välbehövlig nattsömn. Bara ett hett tips o du slipper svettas.

Svar: Tack , det får bli det!!
Susanna Rehn

2012-07-07 @ 23:28:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0