Måndag 23 juli

Kanske hinner jag skriva några rader innan Effi vaknar, hon sover nämligen ännu. Lars har kört till jobbet nu efter att vi fixat med valparna , gett både dom och de stora vovvarna mat. Full rulle när man kommer upp kan man säga. Ljudnivån börjar bli ganska hög i den där valphagen och i dag ska dom få flytta ut från det lilla "mellan rummet" till vardagsrummet/köket. Har vi tur är vädret ok i dag och dom kan få vara ute och busa på gräset en stund också. Det är livet tycker dom, köpte en lite tunnel till dom i går. Och den är bara såååå rolig när man är valp på strax 6 veckor!

Nu har jag gjort ett litet avbrott i skrivandet , Effi vaknade och har nu fått välle och ny blöja. Nu ligger ho här på golvet och låtsas prata i sin telefon. Så gulligt!
Kl åtta kommer det en kompis till Oliver. Då blir det fullt ös här igen.
Annars på schemat i dag står städ , fix och handling. Sen kl halv fem börjar jag jobba. Jobbade även kvällen i går. Detta är en tuff vecka. Jobb jobb och jobb.

Jag får väll sätta igång lite här och ta hand om lill skruttan. Men jag önskar som vanligt alla en bra och solig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0