Nu ska ni få höra...

...om vår dag i går!
Började med att Oliver skulle sova hos en kompis i torsdags för att sen vara där som i går. Men när jag precis skulle somna i torsdags kväll ringde han. Han hade så ont i magen och ville hem, så på med kläderna och iväg. Oliver va så ledsen och hade ont , tog lång tid innan han tillslut somnade på soffan.
 
På morgonen va det tack och lov bra igen och när vi skulle köra till utställningen lämnade vi honom hos kompisen igen.
Linnea och Effi Lars och jag körde till Tvååker. På vägen hade det varit en bilolycka och vi fick stå still på motorvägen. Som tur var kom vi fram i tid.
Vi hade blivit erbjudna att stå i fam Angsmos tält och dom hade satt upp det kvällen innan, så det va bara att segla in på första parkett, tack för det Angsmo!!
 
Vi hade det trevligt och mysigt, Effi tycker det är toppen att gå omkring och hälsa på alla hon känner. Det är så roligt att så många "känner" henne. Men det är ju klart mycket tack vare bloggen och FB. När det senare började regna och hon skulle sitta i vagnen var det inte riktigt lika kul, men hon är duktig endå. Linnea är ju en toppen syrra och försöker underhålla henne så gott det går, skönt när man är i väg på sådana här grejor med lite Effi barnvakt!
 
Själva utställningsresultatet är väll inte mycket att säga om , Albin blev 2:a fast utan CK. Ja ja. Grattis till er det gick bättre för!
I går la jag in två filmer på Albin från Tvååker här längre ner i bloggen om ni vill se. Inte den bästa kvaliten men endå. Det är jätte bra att filma för då kan man ju kolla sen och kanske förbättra något. Fast nu tycker jag ju Lars gör det himmlans bra endå!! Min duktiga gubbe!!
 
Vi skyndade oss hem eftersom det regna och vi hade ju dom aandra vovvarna hemma och inte hundvakt så länge. Tack igen kära Angsmo för trevligt sällskap och tältplatts!!
 
När vi kom hem packade vi ur bilen och fick ordning. Tog bort valplådan och satte upp valphagen. Så nu har dom bättre platts dom små bus pupparna.
 
 
Vi fick så klart även dammsugat och städat och donat. Skönt!
Sen åkte Linnea och jag till axi, handlade lite mat så vi kunde grilla på kvällen.
 
Det var väll typ det som hände i går. ja och massa valpmys, hundmys , promenad, Effi bus m mm.
 
 
Måste bara visa två bilder på några fina blommor jag köpte. Ljuvliga! Eller hur!
 
Nä nu vill Effi ha lite uppmärksamhet och jag måste sluta. Måste bara säga att det är kul att sååå många är inne och läser bloggen men konstigt att sååå få komenterar(låter jag sur? Det är jag , fast bara lite lite lite....)
 


Kommentarer
Karin Norrby

Då skriver jag väl några rader ;) brukar läsa från mobilen och då har jag så svårt att skriva :)
Så söta valparna börjar bli, vilken bra hage dom har!

Vad tappra ni är med allt!

Ha en skön helg!
Hälsningar Karin & Alba

Svar: Tack snälla! Vad kul med e komentar! Det uppskattas! Kul att se vilka som läser och få uppskattning på det man skriver! Fast det är så klart inget tvång med komentarer!Ja valparna är ljuvliga! Det är en jätte bra hage dom har , den är vi nöjda med!
Tack igen!
Kram
Susanna Rehn

2012-07-07 @ 09:53:45
URL: http://www.spaniel.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0