Tisdag

I morse när jag gick upp visste ja inte om jag försovigt mig och vaknat typ i oktober...regn , rusk och blåst. Mörkt och trisst. Men vi piggar upp med levande ljus och barnvisor på radion. Tvättar och hänger upp tvätt , bäddar och diskar. Pysslar med valpar och dricker kaffe.
 
Det blir nog inget mys i solstolen i dag. Detta är i lördagskväll då jag för först gången njöt i den en stund med cider i glaset. Ja och ni ser var Harriet är....
Tog inte lång tid innan det såg ut så här! Mitt hjärta , hon ska då alltid va där matte är!
Ja eller där Effi är...
 
Just nu längtar jag till Lars kommer hem från jobbet, han ska hämta upp Linnea som har varit hos mormor sen i Lördags. Längtar efter henne.
Vad som händer senare i dag får vi se.  Ev bilder på valparna , dom är ju 4 veckor i dag. Dom är busiga och ljuvliga och man skulle önska man bara kunde sitta i valphagen hela dagen.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0