Torsdag

God morgon god morgon! Torsdag redan men det ser ut att kunna bli en ganska bra torsdag i alla fall. Just är det fint väder och jag hoppas så det håller i sig! 
 
I går förmiddag kom Helle och Erik hit, vi började med en liten promenad innan vi gick in och drack kaffe och snacka. Effi och Erik lekte på golvet och va på ganska bra hömör.
 
När Lars sen kom hem körde Helle och Erik , då körde jag till frissan där Linnea och mamma redan var. Tonade mitt hår så nu ser man inte dom grå längre....skönt. Tyvärr brukar dom dyka upp ganska fort igen. Linnea färgade sitt hår riktigt rött, det blev riktigt fräckt . Fina Linnea!
 
På eftermiddagen tog vi bilder på valparna , fast vi fick ge upp första försöket då dom va såååå trötta. Men efter en timme va dom piggare igen. Det är inte lätt att ta bra bilder på så små syrser men vi fick till slut nöja oss med dom vi fick.
Bilderna vi tog finns på vår hemsida www.myscockrarna.se
 
När vi tog bilder på valparna satt Effi i barnvagnen, så här söt i solhatt och pyamas!
 
När Effi sen hade somnat på kvällen åt vi jordgubbar och såg lite på tv. Vi blev så mätta att vi fick ut och gå en sväng. Linnea , Oliver och jag med oss hade Tindra , Jopplin och Albin. Det va skönt , helt underbar kväll. Oliver sprang med Albin kan ni tro så det nästan rök ur baken på dom. Jävlar rent ut sagt vad Albin kan springa. Jag önskar jag hade filmat det , hu vad snygg han va(får man säga så om sin egen hund?) Ja ja nu tyckte jag det! Rundan blev inte så lång men väldigt skön endå.
 
I dag har jag  inget inplanerat nu på förmiddagen. I eftermiddag ska Oliver till en kompis och sova över. Dom ska nog gå på bio i kväll, mysigt för dom. Vi ska bada och fixa Albin och packa lite inför utställningen i Tvååker som är i morgon. Det ska bli roligt. Vädret ser ut att kunna va ok också, skönt om vi slipper sådant regn oväder som det var i Borås i söndags. Linnea , Effi , jag och Lars är det som åker. Oliver vill hellre va hos kompis , det kan man ju förstå.
 
Nu avslutar jag dagens blogg med några bilder på Effi!
 
Ha en bra dag!
 


Kommentarer
Farmor

Vårans ljuvliga lilla Barnbarn.

Svar: Japp det är hon/dom!
Susanna Rehn

2012-07-05 @ 11:18:50
gullbritt

Vilka fantastiska bilder på alla barn o hundar.Dessa bilder får man ta fram när det är snö-storm.Kramar.

Svar: Tack! Ja dom är fina! Kram
Susanna Rehn

2012-07-06 @ 12:52:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0