Det blev bra

Trotts den lite för tidiga morgonen blev det en bra dag i går.
Jonna och Elvis kom vid niotiden, det blev fika och prat och Elvis och Effi lekte på golvet. Dom va så otroligt
söta.
Man såg att dom fattade tycke för varandra! Det är alltid kul att träffa Jonna och vi hoppas vi kan ses snart igen!
När dom åkt fick Effi vila en stund men vaknade när Lars kom hem strax efter tolv.
Eftersom Oliver skulle till mormor körde jag honom dit, så nu är både Linnea och Oliver där. Fullt hus! Dom har det så roligt!
När jag sen kom hem gick jag och vila en timma, sköööönt! Lars och Effi var i väg och fick nu fixat en ny murgröna. Så vet alla att det är klart ;).
 
Kl tre kom min kära vän Stavlisa hit och hälsade på och fick så klart kika lite på valparna. Det blev en nice kaffe stund igen. Ska försöka lura hit henne snart igen , för det tycker jag är trevligt!!!
 
Sen tog vi bilder på valparna, några dagar sent men men. Solen lyste och vi tog dom där ute. Blir fint ljus då tycker jag. Dom är ju så söta som socker! Vill ni se finns dom på www.myscockrarna.se .
 
Kvällen i går blev lugn när båda de stora barnen va borta. Lite telefonprat och tv.
 
Nu har Lars kört till jobb, Effi rullar på golvet och fyller hela pyamasen med hundhår..... jo då jag ska dammsuga sen. Måste damma lite också.
När sen Lars kommer hem ska även Effi till mormor och mofar. Så i kväll är vi barnfria! Vi ska gå ut och äta sen hem och mysa i soffan med tre goda ostar och lite annat vi handlade på Tant Grön när vi var där! Tror det kommer bli en toppen bra kväll! Bara Lars och jag, ja å 9 vovvar då...
 
I morgon blir det trimmning , bad av vovvar, valptittsbesök , hämta hem barn mm mm. Lars åker ju till Borås på söndag och ställer. Kul. Är så AVUNDSJUK att inte jag kan följa med!!!!!!!!
 
Här satt snuttan i går och pysslade när vi fotade valparna. Mysigt med sandlåda. Efteråt fick det bli badaet kan jag säga....sand sand sand. Härligt!
 
Nu ska jag ta hand om min lilla snuttis här, börja tröttna på mig nu och ligger nu och säger mamma mamma mamma....
Önskar er alla en glad solig fin och härlig dag och inte blir jag ledsen om ni "pallar" och vill komentera ;)


Kommentarer
Lena

Ni får säkert en toppenkväll med god mat ost o mys. Jag blir nästan avundsjuk.Kram

Svar: Jo det fick vi , mysigt mysigt! Lugnt och skönt! Å barnen haft det bra ju , det är gott att veta. Hoppas du har det bra! Kram o tack för komentaren!
Susanna Rehn

2012-06-29 @ 14:59:31
Linda

Oh vad söta dom är tillsammans! Hoppas ni får det riktigt mysigt ikväll och bara kan ta d lugnt....verkar inte som det blir någon åska ;)
Kramkram

Svar: Ja visst är dom! Vi fick en mysig kväll men vi åt nog lite mycket.....Men gött va det! Hoppas ni hade det bra också! Kram
Susanna Rehn

2012-06-29 @ 15:49:55
Linda

Glömde länken jag lovade http://www.duochjag.eu/

Svar: Tack tack, inget fint där inte. Nä då inget jag vill ha....ååååå VILL HA!!! Kram
Susanna Rehn

2012-06-29 @ 15:52:13
Heléne

Hoppas ni får en härlig kväll på tu man hand i Torekov.
Har precis träffat Effie som var ute på vagnpromenad med mormor och Äster. Hon var så söt där hon satt och kollade på vovarna som så klart skulle nosa på varandra.
Må så gott!

Svar: Tack! Vi fick en riktigt mysig kväll. Jaså du träffade på Effi , Ezter och mormor. Vad roligt!! Hoppas allt är väl med er! Tack för dina rader. Kram
Susanna Rehn

2012-06-29 @ 17:35:59
URL: http://mollyhelen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0