Drygt

Inga puppar ännu. Det är samma nu som innan, Harriet vilar lite , bäftar och flämtar, vill ut och göra sina behov för att sen in och bädda ner sig på en kudde.
Kräkts har hon gjort några gånger till.

Fasen vad drygt det är, jobbigt att vänta och vänta. Fast man vet ju att det kan ta tid..... Har jag tur hinner Lars hem, vi får väll se. 

Det ända jag önskar nu är att barnen håller samms och uppför sig!!!! Dom har precis fått lite lunch nu, falukorv och mackaroner. Själv slängde jag i mig en Slanka. Har så klart termosen full med kaffe här bredvis mig!

Tack för mig för nu!



Kommentarer
Stavlisa

Håller både tummar o tår o låter bullbaket vänta.

Lycka till.

2012-06-12 @ 14:05:01
Sara Söderlund

Skönt med uppdatering så håller Niklas och jag oss lugna! Håll ut, vi tänker på er!

2012-06-12 @ 17:06:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0