Förälskad

Jag har förälskat mig i något.

När jag va på Väla i Måndags hittade jag så otroligt fina saker. Jag skulle så gärna vilja ha dom....
 Undebart fint halsband 299:-
 Armband 149:-

 Pris: Vet ej

Armband 149:-

Tycker detta märket har otroligt många fina smycken!

Tisdag i dag, inget speciellt har hänt. Det är liksom det vanliga. Förmiddagen va jobbig med barn som inte viste vad dom skulle göra, sen ska man roa Effi och fixa hemmet....Är i en svacka, vet inte om det är trötthet eller vad. Känns som de blir en låååång skit sommar. Men som ni vet i morgon kan humöret vända.
Men just nu tycker jag det är allt för jobbigt! Ja ja nog om det...

Tagit nya bilder på puppisarna i dag , inte helt lätt men lite kan man ju se. Bilder finns på hemsidan www.myscockrarna.se .

Nä nu ska jag sluta innan mer negativa ord slinker ur mig...

Ha det!


Ps: Jävla fotbollsskit på tv jämt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0