God förmiddag! Läget bra här. Harriet o va...

God förmiddag! Läget bra här. Harriet o valparna mår fint! Nu har Lars kört för att köra upp för sitt truck kort. Linnea o Oliver sover ännu. Effi sover sin morgonlur här i mitt knä. Hon o jag gick upp strax efter fem. Jag la mig redan kl nio i går kväll,skönt! Lars sov vid valplådan på golvet,stackars honom. Detta så jag kunde sova gott! Nu i dag kommer bästaste Lotta,så roligt. Vi va liksom tvungna att ses nu innan hennes opration. Å så hon kan få en titt på valparna! För övrigt blir det Effi bus,valpmys,hundfix,städ o grejs. Inga problem att få tiden att gå här inte. I dag säger jag Grattis o Hurra till Farmor Ella som fyller år! Önskar er en bra dag! Tack o hej från mig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0