Hemlagat

Jo det va det hon ville ha, Harriet alltså. Hon blev förtjust i mina hemlagade biffar. Tog ju Nötfärs , falukorv och sylta sommed ett ägg i so jag gjorde till delikata biffar. Det satt fint, bortskämd? Nä inte precis eller.
Fick i väg i dag och köpa mer nötfärs så nu står det en ny laddning biffar i kylen.
Ja ni vad gör man inte för dom man älskar....

Allt är bra med både puppar och mamman, men jag tror Harriet tycker det är lite varmt i dag. Är så kvavt här. Fast det har regnat lite, känns som det behöver rensa upp ännu mer.

I dag skrev jag ut på hemsidan vad vi döpt valparna till så är ni nyfikna titta där www.myscockrarna.se .
Tyvärr inga komentarer så det måste varit bra eller va det dåligt...? Vet inte hur man ska tolka denna komentar torka....

Ja som ni vet har jag jobbat i natt och har nu två nätter kvar. Känner mig redan sliten...puuu hur ska det bli. Men det brukar ju gå.

Nu ska jag försöka deicka mitt kaffe och se slutet på en film som jag inte sett. Sen blir det badet för min del.

 Så här såg det ut i går när Lars klippte klorna på Effi, eller heter det inte så kanske, nä då naglarna.

Hoppas ni alla får en skön lördags kväll



Kommentarer
Linda

Jag vet jag skulle kommenterat men så kom annat i vägen! Fina namn men saknar ett ;) kanske Hant ;) hoppas d går bra att jobba.

Kramkram

2012-06-16 @ 17:59:59
Britt-Marie Staaf

Jättefina namn Sanna och som tur är tror jag inte Lars varit med att föreslå namn.

Förlåt Lars men vi har minsann inte samma smak på namn men jag kanske kan återkomma när Jopplin eller Albin har småungar då hittar jag med all säkerhet namn i din smak. ;=)))

2012-06-16 @ 19:01:33
Heléne & Molly

Fina namn och alla börjar på H vilket gillas av mej Heléne;-)

2012-06-16 @ 19:55:50
URL: http://mollyhelen.bogspot.com
gullbritt

Nu har er tös o kompis badat på spa och bastat.Ska sova på lekstugans topp.Får se när de kommer åter inatt.Välkomna Olivor och Effi imorgonbitti.Natti natti. Ses imorg.min tös .

2012-06-17 @ 23:09:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0