Kväll

Ja nu är det kväll, Lars & barnen är på födelsedagsfirande i Grevie hos Lars mamma. Själv har jag då passat på att röja lite här och var. Så jäkla skönt. Vovvarna har fått lite tid och mat och så klart en hel del valp gluttande. Är dom ljuvliga eller ljuvliga?
Går på rosa moln när jag ser dom men sammtidigt är man ju klart orolig att något ska hända dom.
Tog en bild på två av hanarna...kolla!
 Gose pågarna!

 Oj då får man göra så här? Ha ha, hon ville tvunget in i buren. Där satt hon ganska länge och roade sig med att öppna dörren och stänga dörren... lilla hjärtat!

I dag har ju min käraste Lotta varit här! Så jäkla mysigt att ses! Tack kära för att du kom och tack för fina presenter! Nästa gång vi ses är på opbordet när jag ska skära bort tumör jävlen....Fniss eller?

Nä nu får jag greja vidare, lite tvätt att vika sen hoppas jag hinna äta min slanka kvälls mat innan dom andra kommer hem och det är fullthus igen.
Tjingaling



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0