Lek!

I går för middag kom då Claudia och Troja . Då blev det lek, Effi tyckte det va spännande med kompis. Det skiljer bara två veckor på dom små tjejerna. Effi tittade med stora ögon när Troja traskade omkring själv, tänkte nog att det där vill jag också göra.
Söta tjejerna! Det va jätte kul att dom kom och hälsade på! Tack snälla för ni kom!!
När Lars kom hem feån jobbet och brudarna kört igen var det dags för Effi att sova middag. Hon somnade som en stock med pappan här på soffan, själv la jag mig och vila en timme då. Gäller att passa på. Oliver hade nämligen följt med Hugo hem och här va tyst och lugnt i huset.
 
När vi sen vilat klart blev det en sväng till affären och till blomsterlandet, skulle haft en murgröna då vi har en som gått bort där ute. Tyvärr hittade vi ingen utan får söka vidare.
 
Tog några bilder i förrgår när Effi hjärtat hittat en tråd, ser ut som hon tränar på det där med tandtråden tycker jag. Och det är ju bra och viktigt ;)
 
Linnea kom inte hem i går, stannade en natt till hos mormor,det gjorde hon rätt i. Mysigt!! Här hos oss blev det slappe kväll i soffan,först Allsång på skansen och sen Morden i......ja ni vet. Oliver tycker det är spännande men blev allt lite rädd i går....
 
I dag är det enda innplanerade att Linnea ska till tandläkaren och laga ett hål. Inte så kul men det måste ju göras. Får väll se om det blir mer murgröne sökande också. Vet att det blir tvätt, dammsugning mm också så klart. Ska även ta nya bilder på valparna då dom ju i går blev två veckor och några började tjuvtjika lite, sötisar!
 
Här får ni en tjuvkik på mina nya kläder från Rabalder...
 
Nu får ni alla ha en bra dag och själv hoppas jag att en gnutta sol vill visa sig, just nu grått , kallt och blååååsigt!
 


Kommentarer
Stavlisa

Nu orkar jag inte sitta uppe o vänta på valpbilder längre. Hoppas att dom kommer imorgon. Go´natt.

Svar: Kram på dig!
Susanna Rehn

2012-06-27 @ 23:25:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0