Mår bra!

Här mås det bra, stilla och fint i valplådan. Pupparna äter och blir tvättade. Harriet är lugn och mår bra! Det är allt en härlig syn!!


Natten som gått har gått bra både här hemma och för mig på jobb. Trött va jag så klart men det va inget mot vad jag är nu....ögonen går i kors.

När jag kom hem i morse la jag mig bredvid valplådan på en dyna och slumrade lite. Rätt som det va väckte Harriet mig genom att putta sin näsa på min, då ville hon gå ut. Duktiga fina älskade Harriet. Det blev nog inte jätte mycket sömn men lite vila i alla fall.

Sen i dag har vi så klart beskådat , fotat och vägt valparna. Blev ett städ tag också med hjälp av Linnea och Oliver. Dom är så jäkla duktiga!!!
Sen har det blivit Effi lek och mys när hon kom hem från mormor där hon ju varit när Lars jobbade.




Just nu är Effi i badet , snart blir det pyamas och välle för henne, undra om jag kommer somna när hon somnar.....
Lars och barnen ska göra middag , pytt i panna smidigt och bra!
Sen ska vi bestämma namn till våra små gryn. Kul.

Har uppdaterat hemsidan lite i dag www.myscockrarna.se . Mer bilder kommer när jag orkar och hinner fixa dom. Tog ju enskilda bilder på alla bebbarna!

Tack till er som Grattat och komenterat, ni är snälla. Uppskattas ju alltid!



Tack och hej från mig för nu!



Kommentarer
gullbritt

Lycka till med era sötnosar.! Kramar till goa barnen som varit så duktiga .

2012-06-13 @ 23:13:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0