Morgon

Morgon pigg det är jag inte i dag. Fy fasen vad trött jag är, men lilla Effi tyckte vi skulle gå upp halv fem. Halv fem är fasen och mej för tidigt! Skulle kunna börja gråta när jag tänker på hur denna dagen kommer bli....
 
Såg fram imot att kära Jonna och Elvis ska komma lite innan nio i förmiddag. Men just nu vill jag inte det , vill bara sova mer.  Jag tror knappt jag överlever tills dom kommer. Eller jo det gör jag nog kanske men det lär bli en riktigt jobbig skit dag.... får börja lägga mig när Effi går och lägger sig på kvällen....
Nu är jag riktigt gnällig men om man tycker dagarna kan vara låååånga sen innan så blir det inte bättre av att dom börjar halv fem. Grrrrrrrrr .
Sen har jag ju varit uppe innan också, Effi fick nappen och så fick jag ju kolla valparna.
 
Annars tycker jag det ska bli kul att träffa Jonna och Elvis i dag, är ett tag sen nu. Det skiljer 12 dagar på Elvis och Effi så det är lite kul. Jonna och jag är vänner sen vi va små, hon är faktiskt min första vän.
 
Vi skulle tagit bilder i går på valparna men det kom lite annat i mellan. Vi va på murgrönejakt och lite annat. Det va mysigt att vi kom ut lite. Träffade ju även fina Lollo vilket va kul, hoppas vi kan ses snart ;) .
 
I dag ska det bli bilder på pupparna , extra kul nu när dom öppnat ögonen. Dom är helt ljuvliga! Nu går dom omkring som små sengångare i valplådan och tränar.  Så Stavlisa , håll ut bilder kommer!!!!! Och tack för din komentar!
 
Nä nu ska jag sluta skriva , Effi vill ha uppmärksamhet nu, tycker hon ser trött ut nu....skulle hon tänkt på tidigare, fniss!
Hoppas ni alla får en bra dag och att ni sover gott just nu och läääänge till! Funderar på att hyra in någon barnvakt så jag kan sova ett dygn eller två....
 
 


Kommentarer
Anna

Jag kan komma ner någon dag och ha lillan så du får sova lite om du vill :) jag har ändå semester i en månad till :)

Svar: Hej Anna! Du får gärna komma men du behöver inte passa Effi. Men som sagt kom gärna och hälsa på! Kram
Susanna Rehn

2012-06-28 @ 09:31:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0