Natt sudd/Morgon rapport!

Några rader så här mitt i natten.  Kl är nu 02.02.
Sitter här med mitt älskade hjärta som nu har det jobbigt. Vi har sett fram i mot att det skulle starta men just nu tycker jag så synd om Harriet.  Hon har just varit ute och kissat och bajsat. Kräktes precis.
En sak är säker , snart blir det valpar ♥

Så har det blivit morgon, inga valpar ännu men det tar nog inte jätte lång tid till tror jag. Harriet och jag har varit vakna hela natten. Fick ringa mamma kl sex i morse och höra om hon kunde passa Effi och det kunde hon tack och lov. Hade nog aldrig klarat detta annars. Så nu har Lars lämnat Effi och kört till Halmstad på sin kurs.
Oliver vaknade för en stund sen , ligger nu på soffan och ser på film. Barnen är jätte nyfikna. Känns skönt att dom är hemma och kan hjälpa mig!!

Är själv ganska trött och sugen på att lägga mig på golvet och vila, gjorde det innan i natt men aj aj vad hårt det va!!
Nu hoppas vi det går bra detta och jag återkommer med mer info så fort jag kan och det händer något!

Ha en solig och fin dag alla!




Kommentarer
stin@

Lycka till!!!

2012-06-12 @ 07:45:50
URL: http://www.tansandtins.se
Anki

Håller tummarna att allt går bra.

2012-06-12 @ 07:49:14
Britt-Marie Staaf

Åh vad jag tänker på er, tycker så synd om dej som nu är själv och sen inte fått sova något inatt. Jag tycker du är jätteduktig och tänk om vi hade bott närmre då kunde jag kommit så du fått sova en stund iallafall. Men snart så är det väl över och Lars kommer hem så får du sova ikapp medHarriet som säkert är lika trött. Kram!!!

2012-06-12 @ 08:29:22
Lotta

Åh vad spännande!! Stackars lilla Harriettan, usch och fi.. men som du säger är det nog snart över! Håller tummarna och kämpa på gumman<3 P&K

2012-06-12 @ 11:06:46
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0