Sjuk=Tråkigt Effi=rolig ;)

Trött på att må dåligt nu...men ska försöka orka sätta in några bilder på lill skruttan sen i går. Hon exprementerar lite med sin klänning!!













För en stund sedan åkte Lars och barnen i väg till mormor och morfar, dom ska äta där och hjälpa dom ta lite bilder. Själv orkar jag inte följa med utan väljer att va hemma och vila. Ska bara skriva klart här sen blir det soffan för min del.

Nu har jag inte mer att säga i dag, fantasin är inte på topp..... men tack till er som skrev en komentar på förra innlägget. Jag blir så glad så glad!!



Kommentarer
Linda

Bra att du lyder doktor Linda och vilar :) ja du det e förbaskat tråkigt att vara sjuk och inte ha ork till något men du ska se att du snart e på topp igen :)

Kryapåkram

2012-06-03 @ 13:21:34
Tant

Glömde ju att skriva att Effi är helt underbar! <3

2012-06-03 @ 13:22:36
farmor

Underbara lilla Effi de e ju vårans lilla solsken.

2012-06-03 @ 16:11:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0