Skolavslutning

Den blommster tid nu kommer.....na na na na..... Denna fick vi bland annat njuta av i dag i kyrkan på Linnea och Olivers skolavslutning. Det va väldigt fint och trevligt!
I morse togs dom obligatoriska korte.
 Fina Linnea!

 Fina Oliver!

 Alla älskade barnen!

 Effi kyrkbänken!
 Hon fattade hur man gör i kyrkan.....sötaste!

 Fina barnen utanför kyrkan!

När vi kom hem blev det fralle fika och muffinsfika för barnen. Får ju va lite extra nr det är avslutning!

Linnea följde med mig ut och tog några bilder på mig....jag gör mig inte på bild men bjuder på dom ändå eftersom många frågat efter bilder på mig.




Kan berätta att lilla Harriet har börjat bete sig lite underligt. Ville inte äta frukost i morse och nu åt hon bara lite lunch. Spännande! Självklart har vi börjat tempa henne för att ha lite koll.

Vill avsluta med att tack min kära vän Lotta för hennes innlägg i bloggen i går. Tyckte det skulle va kul med en gästbloggare och ville då börja med min lilla Lotta-Loppa! Tack för alla fina ord, du är för go!!! Nu ska jag snart fråga nästa på min lista....
Synd bara att responsen va så dålig och att komentarerna inte duggar tätt......;)

Önskar er alla en bra dag



Kommentarer
Stavlisa

Äntligen en bild på "Toppsnäckan". Kul att du är framför kameran nån gång.

2012-06-08 @ 12:50:00
Lotta

Men SHIT!!!!!! vad du är smal!!! Jättefin<3 Jag är helt förstummad, finner inga ord.. verkligen jättefin!! Nu ska vi snart bege oss med bubblan, vädret kunde ju varit bättre.. P&K<3

2012-06-08 @ 13:19:44
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com
Christina

Tur att jag visste det var du!! Vilken förvandling! Grattis till ditt nya jag!

2012-06-08 @ 14:57:53
Linda

Oh vilka finisar! Och snart får jag träffa er allihopa :)

Ses snart!

Kram

2012-06-08 @ 15:35:53
gullbritt

Hej svejs ! Vilka toppen bilder och vilken toppen snäcka kan det vara mamman i huset? Lycka till med förlossningen!!!!!!!

2012-06-08 @ 23:56:05
Malin

Fina underbara Sanna <3 vad liten du har blivit! Hoppas allt e bra med dig o din fina familj!

2012-06-09 @ 22:05:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0