Skruttigt

Så nu har jag också blivit sjuk....så jäkla tråkigt. Fickk åka hem från jobbet i torsdagsnatt, känndes inget vidare men vad gör man när kroppen värker , man har feber , svårt att andas och är yrslig.

Å inte har det blivit bättre, har nu jätte jobbigt att andas , en jäkla hosta. Men jag har knappt kraft att hosta. Tvi vale för att va så här.
Orkar inget inte änns hålla Effi. Känns super jobbigt när Lars tvingas göra allt. Men jag kan inte.

Så tråkigt att va sjuk nu , vi va ju bortbjudna i kväll vilket vi säg fram i mot men det fick vi ju så klart ställa in.

Effi är lite piggare nu men fortfarande inte helt sig själv, stackars snuttan!!!

Linnea och Oliver är i dag hos varsen kompis vilket känns bra att dom får ha lite kul i alla fall. Just nu sover Lars & Effi middag här på soffan. Själv vet jag inte var jag ska va , mår så dåligt.
Hoppas jag också kan slumra en stund, men det gick inget vidare i natt då hostan håller en vaken...

Hoppas det är bättre med er som läser denna blogg.

Ha en go helg alla!



Kommentarer
Linda

Stackars dig! Det e inget vidare att vara sjuk...hoppas det ger med sig snabbt!Försök att vila så mycket du kan och när du gjort det så vila lite till ;-)

KramKram

2012-06-02 @ 13:30:50
Anna L

Krya på er båda två!!! <3

2012-06-02 @ 14:06:40
Christina

Krya på dig o håll koll så det inte är lunginflammation. Hoppas allt blir bättre!

2012-06-03 @ 11:26:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0