Söndag kväll

Snart är denna veckan slut, ska bli skönt. Har varit lite väl mycket även om det också varit roligt då Harriet ju fick sina valpar.
Läget är lugnt i valplådan, alla bäbisar går upp fint i vikt. Tror snart jag kan bli lite lugnare och inte oroa mig så mycket. Men det är svårt då man ju vill att alla ska må bra och fungera.



Nu har jag jobbat två nätter vilket är lika med en natt kvar. Ska bli ljuvligt när det är måndag morgon och man har 4 veckors ledighet framför sig! Så kl nio kör jag till jobb för sista gången på ett tag.

I dag när jag vaknade ställde jag mig på vågen och ÄNTLIGEN var målet nått, har nu gått ner 30,4 kg!!
Det känns otroligt skönt och jag får nog va lite stolt över mig själv! Jag klarade det!!!

Nu blir det att slappa en stund i soffan, pussa på vovvarna och ladda för sista natten.

Önskar er som läser en go kväll och tack kära ni som komenterar!



Kommentarer
Lotta

Godmorgon gumman! Såg att du ringt igår, men vi var hos mamma och lömnade killarna och efter det var jag ap-trött! Tänkte jag skulle slå en pling nu på morgonen men det blir ju nog inte så bra om du precis har lagt dej.. fniss

Ska åka iväg till sjukan nu vid nio- tiden så jag kanske slår en pling i eftermiddag, om dom släpper ut mej igen dvs;) DU!!! STORT GRATTIS!! Fasen vad du har varit duktig, du ska vara så stolt över dej själv! Du har fixat det<3 många kramar och pussar gumman och håll en tumme imorgon<3

Svar: Puss och Kram min gumma!
Susanna Rehn

2012-06-18 @ 07:41:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0