Söndag !

God förmiddag alla glada!
Då var det söndag vilket innebär vilo dag eller? Nä inte precis. Har andra maskinen tvätt igång, plockat , bäddat och varit och handlat. Alltid något som måste göras.
Just nu har Lars och Effi satt sig för att vila en stund. Oliver vaknade för ett tag sen och har nu blivit serverad goa fralle bullar till frukost.
Linnea har en kompis som sovigt över och dom vaknade också nu. Så då blir det frukost för deras del också.  Själv ska jag blanda till en go Slankanär jag skrivit klart här.

Har ätit både i fredags och i går så nu är det dags att skärpa till sig, har ju ett mål kvar innan jag tänkt börja äta middag varje dag.
I fredags hade vi besök av Linda , Magnus och Tjabo. Det såg ut så här!


Det va en mysig kväll. Tack för att ni kom!!

 Söthönan!

I går var vi på kalas i Halmstad, det blev också go mat och trevligt. När vi kom hem kom Linneas kompis hit och jag körde dom in till stan för dom skulle gå på Bio. Oliver ville hyra film så det gjorde vi efter vi lämnat tjejerna. Sen blev det lite film mys i soffan.
Jag kollade runt lite på datorn och hittade denna fina på rea , så jag beställde faktiskt den. Får se om den kommer och om den passar...
 Ha ha det va inte mycket ni fick se....

Här tar vi ju nu tempen på Harriet flera gånger om dagen, den hoppar upp och ner lite granna. Men hon är fortfarande lugn och sover den mesta tiden, bra det så hon har kraft sen. Nu börjar det bli riktigt spännande och vi längtar nog alla!


Halv fem i dag börjar jag jobba. Men bara till kvart i tio. Tycker inte om att jobba kvällar men men det får ju gå. Tycker det stör i middagsplaner och allt, nä tacka vet jag att börja halv tio.

I morgon ska Lars på kurs ja även på tisdag och sen antingen onsdag eller torsdag är det uppkörning. Han ska ta truckkort. Det känns jäkligt typiskt att det är denna veckan....Det betyder att det blir bissi bissi här. Oroar mig en del.... Själv ska jag jobba kvällen även i morgon och sen natten på tisdagen . Men sen är jag ledig till fredag. Då jobbar jag hela helgen. Men därefter blir det 4 VECKORS SEMESTER!!!!

Bara vi redar ut denna vecka först....

Nä nu ska jag gå och äta min frukost tänkte jag. Men jag vill först tacka för era fina komentarer i förra innlägget, tack tack tack!! Det värmer och är jätte roligt!!
Till sist en bild på något som jag förknippar starkt med sommar!



Sköt om er!



Kommentarer
Tant

Tack för att vi fick komma :) mycket gott o trevligt! Idag har vi bara latat oss förutom att Tjabo fick ett bad till. Hoppas det löser sig i veckan för er. Pussa Harriet från mig!

Kram

2012-06-10 @ 17:06:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0