Sov morgon

I dag har jag haft sovmorgon, gick upp nu kl nio alltså för en halv timma sen. Det va väldigt skönt att ligga kvar när Lars gick upp med Effi. Nu dröjer det ju tills nästa, Lars har ju ingen semester utan när det är vardag ringer kl som vanligt fast oftast är man ju uppe med en morgonpigg Effi innan.
 
Jag hade önskat att det va till en klarblå himmel med strålande varmande sol man skulle vakna upp till i dag, men nej. Grått ute och lite blåsigt. Fasen är så sugen på att åka till Hembygdsparken eller något annat. Vore kul för Effi att titta på djuren och gunga lite. Vi får väll se , det kanske bättrar på sig framåt eftermiddagen.
 
I går var det slappe dag , Linnea och Oliver var hos kompisar. Effi , Lars och jag va hemma och dammsög och lite sådant. Ganska seg dag faktiskt. Kvällen blev inte bättre , inget bra på tv(i våra ögon) , bara tråkigt rent ut sagt.
Solen kom i alla fall i går kväll men då sov ju Effi och det va för sent att göra något. Va så sugen på att ut och köra typ till Torekov och gå en runda och dom andra kunde ju äta glass.
Hoppas det kan bli en annan dag!!!
 
Jag var precis innemed Harriet hos valparna , dom är snabba fram nu för att hitta bästa "tutten". Senare ska vi ta lite bilder på dom tre som vi inte tog bilder på i går. Vet ju att några allt är nyfikna och vill se dom. På tisdag blir dom två veckor. Snart börjar det hända saker och det blir mer full rulle på dom. För som sagt just nu sover dom , äter och blir tvättade av mamma Harriet!
 
Nu vaknade lille Oliver och jag får väll ta och göra något annat än att sitta här, men vem vet om det blir några rader senare i dag.
 
Ha en skön söndag och hoppas ni bor så solen lyser på er!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0