Väder

Ja  äntligen va det bra väder i går, härligt! Då kunde bli lite utelek.



 Harriet nyfiken!

 Effi undrade så vad det va som fastnade på handen...


 Denna köpte jag för ett tag sen, men har inte ens hunnigt prova den....undra om det blir eller det va ett dåligt köp.

 Dessa fina fick jag när jag fyllde år!

 Jordgubbar på gång!

 Härligt när dörren kan va öppen!





 Linnea , Oliver och Klara lekte med Effi i sandlådan, en härlig syn!
 Å så en bild på valparna från i går!

Gårdagen bestod tyvärr inte bara av att va ute och mysa utan det blev två rundor på Maxi, snabbis till stan. Köra Linnea till kompis. Tvätta , dammsuga, bädda bla bla bla ja ni vet ju själva....

I natt har Linneas kompis Klara sovit här, kl tio kommer hennes bror Hugo hit för att leka med Oliver. Sen är det full rulle igen.

Själv är jag trött efter valpvakt och Effi vakt i natt, Effi hostade somkatten och kl fyra fick vi gå upp. Tyvärr har jag så svårt att somna när jag sitter med henne i soffan. Önskade jag va som Lars som kan somna hur som hälst. Känner att jag fortfarande är så JÄVLA trött rent ut sagt. Just nu känner jag för att ta in på hotell och sova en vecka. Men det blir nog svårt.

I dag ska det städas , handlas inför midsommar firandet vi ska ha här i morgon. + allt annat. Så det blir nog ingen vila.
Har tappat lusten att fira midsommar, är bara för trött.

Men men det ser ju ut att bli fint väder i dag , det är ju bra i alla fall.

Hoppas ni som läser får en bra dag! Och tillsist tusen tankar till inaste Lotta som i tisdags opererade bort tumör jävlen! Hon är så jäkla tapper och stark! Lovar henne!!!



Kommentarer
gullbritt

Hej svejs i det fina vädret!.Otroligt fina bilder duktig fotograf.Önskar er alla en GLAD midsommar.!Kramar

2012-06-21 @ 09:26:17
Boel

Fina, mysiga bilder!

Glad midsommar!

Svar: Tack Kära! Tack det samma!
Susanna Rehn

2012-06-21 @ 11:28:30
Linda

Samma här...skulle vilja lägga in mig på en sömnklinik! Har nog aldrig varit så här trött någonsin :( hoppas vi snart blir piggare!

Kram

Svar: Sömnklinik låter skönt!! Var finns det? kram
Susanna Rehn

2012-06-21 @ 13:19:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0