Bilder !

I dag kom barnen med skolbussen, skönt det!  Förmiddagen har varit ganska lång. Mycket lek med Effi och det är ju mysig men efter några timmar vill man gärna göra något annat.

Nu är kl tre och jag har sovit lite middag. Effi har sovigt med Pappa på soffan, mysigt!

Oliver slutade tidigt i dag så han är redan hemma , Linnea slutar nu tre så hon kommer nog snart hem.

Solen skiner och det är riktigt fint väder , skönt som katten med lite ljus. Hundarna ligger där ute i solen och bara njuter. Lars hade tänkt börja med ett litet utomhus projekt som vi har men när han kom ut såg han att släpet var borta så vi får väll vänta.

Tänkte bjuda på några bilder i dag!

 Söta Effi!



 Pappa "spökat ut" Effi



 Effi med sina nya fina instrument, dom är roliga kan ni tro. Och dom låter så kul och mycke!!



 Fika bordet i går innan våra gäster kom. Själv åt jag så klart inget utan bara min slanka soppa!!

 Här är det bus. På bilden Elvis och Lycke och Effi.

 Lycke kramar Effi!

 Å så lilla Vila!

 Här är Effi i morse när jag mutade henne med ett smörgåsrån för att få titta lite på datorn.....dålig mamma eller?

Ja det var dom bilderna.  Just nu har Lars fått tag på dammsugaren, han är duktig min gubbe! Linnea har hunnigt hem och är nu i köket och fixar fika. Alltid hungriga barn när dom kommer från skolan.

Ja ni det va nog vad jag hade att skriva om just nu. Hoppas ni alla har lika fint vårväder som vi!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0