Borsta

Hela morgonen har Effi jagat hundarna. Hon har tandborsten i högsta hugg och tycker nog dom behöver en omgång. Hon är ju för duktig!



I går morse såg det ut så här...
 Linnea skulle ha badkläder med till skolan och vem dök i den kassen....
 Jo då Effi hjärtat så klart och hon fick även på sig bikini överdelen, hon är en smart tjej den!!

I går var vi i väg och fixade lite saker....känner ju några som fyller år snart. Så det kan jag ju inte skriva mer om nu.
När vi kom hem stoppade Lars både Tindra och Jopplin i badet och fönade dom. Så nu är dom rena och fina, ja i alla fall rena.
Får se när det blir Harriet och Albins tur, kanske i morgon.
I morgon kommer Tindras valp , ja valp och valp Sammeli hit och ska bli trimmad. Ska bli kul att träffa henne och familjen.

I dag har jag inga speciella planer , vet bara att Oliver har hockey träning i eftermiddag.  Får väll se vad som händer.
Det vore toppen om någon god fe kom och kidnappade mig några timmar och körde mig till frissan, är så in i backen trött på mitt hår. Har mina funderingar vad jag vill göra , men vi får väll se.

Nä nu kallar Effi på min uppmärksamhet.
Ha det gott



Kommentarer
Farmor

Lilla Effi är en riktig liten trollunge.Hon är så underbart söt, och gosig för oss alla.

2012-03-30 @ 09:03:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0