Fredag

Ja nu var det fredag , inte för jag bryr mig. Alla dagar ser ändå likadana ut....

Har i dag skurat badrummet , vikt tvätt och lite sådant och så klart Effi pysslat.
När Lars sen kom hem från jobbet kom pappa med Ezter.
Hon fick ett bad och blev fönad innan jag trimmade henne. Så nu är hon fin igen.

Efter det sov jag middag , så skönt. Ville aldrig vakna.

Sen har det inte hänt mer. Linnea åkte till en kompis , hon ska sova där i natt. Lars och Oliver har ätigt hämte mat och jag så klart min soppa.

Nu sover Effi och grabbarna ser på tv....gissa på vad?!

För att inte förpesta eran fredagkväll tänker jag inte skriva mer. Kan ju bara säga att fy fan vad jag tycker livet kan vara tråkigt!!!!!



Kommentarer
Loppan

God kväll gumman! Men usch så tråkigt.. men jag förstår dej<3 Här kommer lite pigga på dej kramar iaf<3

2012-03-09 @ 20:49:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0