God kväll!

Nu är kl åtta och vi sitter här i soffan och slappar. Lars och Oliver ska nu titta på sveriges värsta bilförare. Själv tycker jag inte det är någon höjdare.
Men kl nio börjar veckans höjdar serie, nämligen Revenge. Jag tycker den är himmla så bra.

Eftermiddagen har varit ok, blev lite bitter att jag inte kunde åka till Helle i eftermiddag. Hon hade några andra mammor och barn där. Hade varit mysigt men när man nu bara har en bil så missar man mycket. Ibland känns det så jäkla tråkigt att inte kunna göra saker man vill, nä man sitter här som en inlåst höna.
Har länge velat åka och hälsa på finast Lotta men va fan det går inte.

Lars och barnen fick ungspannkaka, bacon , lingon och grädde. Till det grovbröds mackor med ost. Själv åt jag som alla kvällar Slankas Kycklingsoppa.

I morgon måste jag nog köpa räkor till på lördag, får köpa frysta eftersom dom färska är för dyra. Gud vad gott det ska bli!!

Nu ska jag titta lite på tv och dricka en lite vatten(vilket resulterar i 1000 toabesök).

Hoppas ni alla får en bra kväll!



Kommentarer
Loppan

Du är en söt och 11 kilo lättare liten höna iallafall;) Förstår att det är trist gumman, man blir lite låst med bara en bil, men vi får prata destu mer i telefon, det är vi bra på:D natti natti finaste fining<3 P&K

2012-03-01 @ 21:47:37
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0