Måndag

God förmiddag!
Jäklars vad det blåser i dag. Inget trevligt alls. Solen tittar fram lite men vad fasiken hjälper det när det stormar.

Om en timme ska Effi och jag åka en sväng till stan. Ska bli mysigt. Lilla mamma ska följa med. Blir inget HBG i dag då jag köpte Slanka för två veckor förra måndagen. Skönt att inte skulla dit utan ta en tur på stan i Ängelholm i stället.

I eftermiddag måste jag damma , man ser knappt tv:n tycker jag. Tvi vale, så vill jag inte ha det!! Har i alla fall hunnigt fixa köket och bädda i dag. Även fått i gång tvätten och vikt lite tvätt.
Just nu går Effi runt i gå stolen och kollar läget. Hon tycker om att gå till trappan och där stå och slå med grinden. Härligt ljud....

Kollade vikten i morse, nu är det -14,1 kg. Det är ju bra. Närmar sig mitt andra mål som är 15 kg. Det är en jäkligt skön känsla när man klär på sig och inte riktigt ser ut som innan. Börjar tycka det är små kul att kolla på kläder igen. Har jag tur hittar jag någon fin liten tröja i dag!!

Nähä nu ska jag blanda min frukost som består av mintchoklad drink, ganska gott!!
Sen får jag väll byta joggingbxorna mot jeansen!

Ha en go dag!



Kommentarer
Svärmor

Du e bara så duktig.Grattis till det du kommer snart till att bli en riktig liten mannekäng.

2012-03-19 @ 09:44:23
Lotta

Hej min gumman! Jag håller med svärmodern, du är såå duktig och jag är FULL av beundran!!<3 Hoppas att du hittar något fint idag, du är värd allt och lite till!<3 P&K

2012-03-19 @ 10:02:05
URL: http://www.lottaloppan.wordpress.com
Christina

Hur duktig som helst! Måste säga att jag är inte lite avundsjuk. Å vet du va - minst en tröja är du värd, hoppas du hittade den.

2012-03-20 @ 19:58:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0