Smygstartat

Jo jag har faktiskt smygstartat Påsken. Inte min favorit högtid på ett sett och det beror ju på att mycket är GULT!! Och jag är ju ingen älskare av den färgen.
För övrigt tycker jag det är toppen, man kan göra hur lite eller hur mycket man vill. Stora härliga påskmiddagar eller bara lite ägg och sill.

Denna är ju lite påskig men ändå inte.

 Man kan välja att ha ett ljus eller göra som jag sätta en söt liten Pense.

 Dessa hittade jag också på avdelningen med påskpynt , passar mig bra. Inte för mycket utan lite lagom påskiga.

Har tänkt plocka lite björk ris och göra en krans till dörren och så klart även ha lite ris med fjädrar i. I år blir det två olika sorters bruna + en slags burrig murrig grön. Ja vi får väll se hur det blir.

Nu är det ju kväll, killarna är på hockey , Effi har busat hela dagen men sover nu gott för natten (hoppas jag). Linnea sitter nu bänkad i soffan för att se Top Model på tv. Å själv fick jag som ni märker lust att skriva en rad.

Ska bjuda på några bilder från eftermiddagen.

 Linnea har fixat frisyren på Effi!

 Min lilla hjälpreda....

 Linnea gå tränar med en glad pyamasklädd Effi!
Till sist en bild på finaste Harriet hjärtat när hon va ute och busade i solen!!
På tal om Harriet har vi fyra vovvar som behövs fixas till och badas. Kanske hinner ta någon i morgon.

Nähä nu ska  jag gå och fylla på vattenglaset och ta mig lite kaffe. Det är ju mitt kvälls mys nu för tiden. Linnea gumman har fått lite smarriga vindruvor att smumsa på.

Ha en go kväll alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0