Tack!

Måste börja med att tacka så jätte mycket för era komentarer i går! Oj vad gulliga ni är och jag blir så otroligt glad och ännu mer peppad!! Tack ni får gärna fortsätta i den andan;). I går hade jag 214 sidvisningar vilket är mitt rekord, kul!!

I dag har jag pratat med finaste Lotta gumman, det blev ett ganska långt samtal....men ack och oj så härligt att hinna prata om allt möjligt.

När Lars kom hem tog vi oss en timmes lur, skönt. Sen gick jag ut i trimmet och fixade till Albin. Så nu är det fin liret kvar efter badet på lördag!

Nu har Lars och Oliver åkt till träningen. Linnea har gjort  sin läxa och Effi ätigt upp ÖB:s reklamblad.... Undertiden fick jag dammat , hängt lite tvätt och ätigt en slanka soppa. Blev lite sen lunch för mig i dag. 

Nu tänkte jag ta lill loppan Effi oclh mysa och busa lite med, vi sjunger nog lite imsevimse spindel kan jag tro. Hon tycker den är bra och är så söt när hon försöker göra rörelserna på sitt lilla vis.

Sen blir det hänga mer tvätt och tömma diskmaskinen och duka. Sen ska middagen lagas och vara klar till kl sex när grabbarna kommer hem.

Vem vet kanske blir det en liten blogg i kväll!! Men så länge får ni ha det så bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0