Tjej eftermiddag

Ja det är inte så toppen som det låter. Det är att Linnea , Effi och jag är själva hemma. Grabbarna är i  ishallen. Först har Olivers lag träning sen är det ju hockey match i kväll.
Näst sista träningen i dag , nästa är på fredag och sen avslutning på söndag. Hum undra vad Oliver och Lars ska göra med all den hockey tiden sen? Förmodligen trädgårdsarbete näste och vår pyssel innan grillen ska fram och det ska grillas och mysas.

I förmiddag städade jag en del, tvättade , hängde tvätt , vek tvätt mm mm. Har bara badrummet kvar , får väll ta det sen.
När Lars kom hem fick jag köra och handla lite då brödet va så gott som slut. Men sen när jag kom då vilade jag en stund, skönt!!!

Hundarna har varit ut nästan hela dagen, njuter i solen. Vilar och sover lite och rätt som det är hör man hur dom busar en stund. Härligt för dom!

Måste lägga ut några goa bilder från Effis bad i går kväll, några har redan sett dom på FB men för er som inte sett dom!





Nähä nu kallar Effi på min uppmärksamhet så jag får nog sluta för i dag!
Tack och hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0