Att ha provat

Sandlådan! Ja nu är den provad. Oliver var med Effi och lekte i sandlådan, det va spännande tyckte lill loppan.






Det är bra med en store bror som kan visa hur det går till.!!

För två år sedan fick jag detta fina citronträd av mina kära vänner.

Nu har det fått komma ut från sin vinterförvaring. Det är så härligt att vi fått nya fina citroner på det!

 Är inte detta en härlig blomma? Tror det är en av mina favoriter.
 Dessa är inte fy skam hellre!

Dessa små söta hade Effi och mormor plockat till mig i onsdags när dom va ute och gick, så gulligt!!

Ja ni då är det fredag, lillan ville upp halv sex så det va bara att gå upp. Känner mig fortfarande rätt sliten. Men men det va bara att ta och rycka upp sig, Lars gick upp sammtidigt trotts han kunde ha sovigt vidare. Har nu fått dammat, fixat med tvätten, plockat och grejat. Lars har fixat med kökssysslorna , ni vet tömma diskmaskinen, diska flaskor . Har även fått bäddat. Så det känns skönt när kl är 07.37 och en hel del är gjort.

Senare i dag blir det bad av vovvar , packa och fixa lite inför utställningen i morgon. Ska bli roligt och det ser ju ut att bli fint väder både i dag och i morgon, det tycker vi om!!

Måste ju berätta att nu har jag gått ner lite mer än 25 kg. Fattar ni så skönt det känns!!!!!!

Önskar er alla en bra och solig dag!



Kommentarer
Jasmin - The dream of being famous!

Ta gärna en titt på min blogg min dröm är att bli en känd skådis och äga ett klädmärket större än H&M och jag vet att den ska bli sann en dag! Så ta gärna en titt på min super coola blogg och checka in alla kategorier, vem vet du kanske gillar den? Fan snackar jag om så klart du kommer att gilla den! ;)

Säg gärna vad du tycker om den också, borde jag göra något annat än det jag redan gör? Detta är en blogg som säger att du ska följa dina drömmar så om du har drömmar kolla in bloggen!

2012-05-18 @ 22:35:22
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Anna

Himla snälla storasyskon Effi har :) och grymt vad bra du är Susse :) 25 kilo! Wow! riktigt bra kämpat!!! ha en mysig helg. Kraaam

2012-05-19 @ 08:14:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0